Het betreft een Plymouth, type onbekend, bouwjaar chassis 1934, chassisnummer 20751366, motornummer CPE167912A.
De auto heeft waarschijnlijk een eerdere eigenaar gehad. Tijdens de oorlog was hij bij een boer onder het hooi verstopt.
Indien iemand informatie heeft over deze auto hoor ik dat graag.
Het kenteken is pas in mei 1945 uitgegeven, Lon Buijsen. Een eerdere eigenaar is dus waarschijnlijk. Op het adres Creijl / Kreijl / Krijl 44 (wat is de juiste spelling?) zijn drie kentekens afgegeven. Behalve N-63987 ook N-70360 (H.P. Buijsen, 1946) en N-85804 (A.A. Buijsen, 1949).
Ik heb vandaag Lon Buijsen gesproken. Gewoonlijk wordt de spelling Kreijl gebruikt, of Kreyl; vroeg ook Crail. Dat er meerdere kentekens op het adres Kreijl 44 werden afgegeven, is niet zo vreemd. Op Kreijl 44 stond het ouderlijk huis van de familie Buijsen. De ouders hadden een zeer talrijk gezin.
Het betreft een Plymouth, type onbekend, bouwjaar chassis 1934, chassisnummer 20751366, motornummer CPE167912A.
De auto heeft waarschijnlijk een eerdere eigenaar gehad. Tijdens de oorlog was hij bij een boer onder het hooi verstopt.
Indien iemand informatie heeft over deze auto hoor ik dat graag.
Het kenteken is pas in mei 1945 uitgegeven, Lon Buijsen. Een eerdere eigenaar is dus waarschijnlijk. Op het adres Creijl / Kreijl / Krijl 44 (wat is de juiste spelling?) zijn drie kentekens afgegeven. Behalve N-63987 ook N-70360 (H.P. Buijsen, 1946) en N-85804 (A.A. Buijsen, 1949).
Ik heb vandaag Lon Buijsen gesproken. Gewoonlijk wordt de spelling Kreijl gebruikt, of Kreyl; vroeg ook Crail. Dat er meerdere kentekens op het adres Kreijl 44 werden afgegeven, is niet zo vreemd. Op Kreijl 44 stond het ouderlijk huis van de familie Buijsen. De ouders hadden een zeer talrijk gezin.
Dank voor de aanvulling, Henk.
Reageer