De auto waarop dit kenteken werd afgegeven was een A Ford, door de eigenaar zelf geïmporteerd in 1928 uit de USA. Later komt dezelfde auto voor onder kenteken UG-99-82.
De eigenaar heeft het voertuig tot volle tevredenheid bereden tot halverwege de jaren '60.
(zie artikel in dagblad De Stem van 2 augustus 1963 bldz 3)
@ A. van der Vaart. Dan heeft die auto het lang volgehouden! Zelfs de oorlog heeft hij dus blijkbaar overleefd, zonder gevorderd te worden. Ik ben wel benieuwd naar dat artikel. Online kan ik het niet zo gauw vinden.
Bedankt, JP de Jong. Op die foto heeft de A Ford al een landelijk kenteken: UG-99-82. De auto moet ten tijde van die foto al behoorlijk op leeftijd zijn geweest.
De auto waarop dit kenteken werd afgegeven was een A Ford, door de eigenaar zelf geïmporteerd in 1928 uit de USA. Later komt dezelfde auto voor onder kenteken UG-99-82.
De eigenaar heeft het voertuig tot volle tevredenheid bereden tot halverwege de jaren '60.
(zie artikel in dagblad De Stem van 2 augustus 1963 bldz 3)
@ A. van der Vaart. Dan heeft die auto het lang volgehouden! Zelfs de oorlog heeft hij dus blijkbaar overleefd, zonder gevorderd te worden. Ik ben wel benieuwd naar dat artikel. Online kan ik het niet zo gauw vinden.
F.M. Volk was directeur van de Holland Amerika Lijn in Rotterdam. De foto van de A Ford is hier te vinden: https://f.eu1.jwwb.nl/public/f/3/6/gravenmoer/1462909_784131261613010_989378408_n.jpg
Bedankt, JP de Jong. Op die foto heeft de A Ford al een landelijk kenteken: UG-99-82. De auto moet ten tijde van die foto al behoorlijk op leeftijd zijn geweest.
Reageer